Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2007 22:13 - проблем с обвързването
Автор: pepi44 Категория: Други   
Прочетен: 1073 Коментари: 5 Гласове:
0



Колко човека го имат този проблем и колко си го признават, че го имат?
        Всеки се е питал защо не му върви с отсрещния поне веднъж в живота си,или къде е прецакал нещата. Обикновено отговора който си даваме е -това не е бил човека за мен, затова така се случи.Или - сгафих, но ако ме обичаше  щеше да изчака.Поне това правих досега и когато се обърнах назад видях само наранени от мен хора,а аз сама, и колкото да е странно за първи път през живота си потърсих проблема в мен себе си.
През годините растях в разбито семейство и си повтарях  -на мен това няма да се случи.Създадох една илюзия, че някой ден аз ще имам идеалната връзка с идеалния човек, и недостатъците на другия нямаха място в моя свят.Станах дребнава, изисквах максимално внимание, придружено с голяма доза мнителност и захвърлях всичко само при съмнение за някакво обвързване.Тогава правех от невъзможното - възможност .......да избягам.Исках 100 процента гаранция, че ТОВА НА МЕН НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ!
Правех се на идеалната, която прави нещата идеални, но просто не е срещнала.....Кой? Другия с който да бяга заедно. Ако все още може, след като старателно бъде изтощен да ми доказва любовта си.!!!!!



Тагове:   обвързването,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. lolla - добре дошла мила
17.05.2007 07:47
не е невъзможно да се обвържеш, малко повече желание мила, една усмивка повече, потърпши(ако си лъв това ще ти бъде невъзможно) и ше видиш колко лесно ще бъде всичко...само трябва да бъдеш оптимист... ;)
цитирай
2. varg1 - две думи само
17.05.2007 11:06
обичам те
цитирай
3. damage - АЗ
17.05.2007 12:48
Си признавам, че имам проблеми само с жени, с които не си заслужава. Затова не се обвързвам с тях. Иначе ми е добре и в двата случая. Едното е да отидеш на пазар и да си купиш кошница с плодове, другото е да си вървиш през градинката и да си откъснеш няколко направо от дървото, дори, когато е чуждо. По-сладко е.
цитирай
4. pepi44 - Признатия проблем е вече наполовина решен
18.05.2007 09:56
Но чак до брак едва ли ще стигна сигурно ще припадна от шубе в гражданското-шегуваме се с моите приятели, че трябва да ме напият преди това за да се хиля и да викам: Да,няма проблем!:))
цитирай
5. анонимен - Накой, който изживявя същото
02.06.2008 20:24
След поредния провал на опит за сериозна връзка, и аз реших да напиша в Google: "проблем с обвързването".
Вобще не е лесно искам да ви кажа. Страха да допуснеш някого по-близо до себе си за да не те нарани е много опасен понякога. Една от неприятните последици от такова поведение е, че къде несъзнателно, къде съвсем умишлено нараняваш хората, които се опитват да стигнат до теб. Улавям се напоследък, че все повече ме привличат мъже, с които с просто око се вижда, че нямам никаква перспектива. Може би защото знам че всичко ще приключи бързо...Замислях се за това и преди. Дори направих опит да променя мисленето си. Да се опитам да гледам на една връзка от другия - по-романтичния и моногамния ъгъл. И всичко започна добре почти като на филм. 2 месеца по- късно, събуждайки се една сутрин осъзнах, че вече ми е скучно с него, че не мога да го обичам. Мога ли да обичам отново вобще? Ето от това най-много ме е страх сега. Искам го, но все не се получава. Май ще си дам малко "почивка".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pepi44
Категория: Други
Прочетен: 14020
Постинги: 2
Коментари: 5
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930